lite heminredning

Idag har jag varit ledig och jag har varit ute och handlat present till Denise nu när hon snart fyller 15, hon kommer säkerligen bli jätteglad! FIck med mig hem loite annat oxå till köket där det sakta men säkert börjar ta form, igår hämtade jag ut mitt paket från www.alvashus.se och jag blev jättenöjd med allting, och sen igår letade jag saker att måla vitt *hehe* ja jag har fått dille på att måla allting vitt!!

Detta var vad som fanns i mitt efterlängtade paket:


dessa fina *home* bokstäver som pryder kyl o frys




dom här söta hjärtana som jag satt under min burkhylla






Dom här två gammeldagsa korten som har fått varsen vit ram runt sig nu, blev jättegulliga!!!

Och det jag börjat måla ;))




Denna tavlan som hade en blå ram innan, den har nu blivit vit och ser mycket trevligare ut :)



dom här småtavlorna var knallrosa och baby blå innan...söta innan oxå men sötare NU!!!

och det jag fick med mig hem idag då? vilken färg var det på dom sakerna tror ni?

Mmm...gissa det!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0