vitt blir skitt

Idag har jag varit ledig och jag har hållt på att måla trappan här hemma, är långt ifrån färdigt ännu, men lite var dag, så tar det sig mer ochy mer....Idag stod jag i valet och kvalet och funderade en lång stund på om jag skulle ta och måla trappstegen?? har ju hört att det kan vara jobbigt att ha dom vita eftersom allting kommer att synas på dom! Men efter mycket funderingar så gjorde jag slag i saken och tänkte att *DET FÅR BÄRA ELLER BRISTA*
jag plockade fram pensel och målarburk och målade trappsteget längst ner!! och jo...ser ju fint ut men nu gäller det ju bara att inte smulan eller felix springer upp på ovanvåningen, och nu finns det ingen återvändo!!! nu måste jag fortsätta måla resten av trappstegen :))


så här blev det!!! det ser ju frächare ut när dom är vita!!! men som sagt...kanske jag får ångra mig efteråt? VI får väl se!!

Kommentarer
Postat av: Jayne

mmm jag tror tyvärr att du lär ångra detta.. MEN det kommer du aldrig att erkänna. ;)

Blev jättebra

2010-11-15 @ 17:45:32
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: annette

hahaha..vilken glädjedödare du äår Jayne :)))

2010-11-15 @ 18:47:16
Postat av: Petra

Det kommer att bli jättefint. Du får sätta strumpor på Felix och Smulan!!!

2010-11-16 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0