breakfast time




Mmmm...gomorron på er!
Sitter just nu och försöker få i mig lite frukost men det smakar inte så bra idag, Jo teet är gott, varmt och lenande för halsen i alla fall.
Måste upp och handla någon form av hostmedicin idag för jag hostar hela nätterna igenom och det är därför jag oxå är tung i huvudet, har jag konstaterat. JOBBIGT!! men imorgon ska jag jobba och jag har lite att förbereda inför morgondagen eftersom vi bestämde sist vi jobbade helg att var och en skulle ta med sig någon maträtt att bjuda på, så jag måste komma på något gott att fixa till imorgon, vi ska typ duka fram som ett litet buffebord när vi har lunch på jobb imorgon :) kan ju vara trevligt och mysigt!
Jag funderar på om jag ska fixa en cheesecake till efterrätt åtminstone, har aldrig provat på det innan så det kan ju vara ganska spännande!

Filmen som jag såg igår *Grace* var inget att titta på, mer löjlig än spännande och skrämmande så kudden jag hade i knät för säkerhets skull blev liggandes i knät under hela filmen, behövde inte använda den som skydd för ögonen en enda gång :((

Nu ska jag ta mig en ducsh så att man förhoppningsvis kan känna sig lite i form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0