good bye my dear...

Sitter just nu och dricker en mugg med gott te med caramell smak, himmla gott te måste jag säga, och ibland är det bara mycket godare med te än med kaffe.
Det blåser rejält ute och det är ganska kallt, håller på att tvätta så jag har ju varit ute ett par omgångar redan.
Idag blir det bara en hemmadag, för sen kvart i två ska jag på kvartsamtal med Denise. och senare ikväll är det pokerafton här hemma och jag ska vara med för en gångs skull...;)) good bye my dear money!! för så kommer det ju självklart bli, jag har aldrig varit med och spelat innan så det är ju självfallet att jag kommer att förlora, men det kan ju vara kul ändå :) det ska dock inte bli så sen afton för min del för jag ska ju upp och jobba imorgon, och jag fasar redan för att köra så tidigt på morgonen med tanke på alla skottlossningar, nu har det ju vart två skottlossningar till,,inatt på krogsbäck...två kvinnor denna gången!!
Jag tycker man har börjat bli lite nojjig av att vistas utomhus, känns som om man har någon bakom sig närsomhelst.
Måtte de snart få tag på galningen/galningarna som sätter skräck i Malmö.
Det värsta är när LIsette jobbar på kvällen, man känner sig orolig hela tiden ända tills hon står innanför dörren. Men denna helgen är hon i alla fall ledig :)
Nu ska jag återvända ut till tvättstugan.

see ya

Kommentarer
Postat av: Jayne

Usch ja.... vad händer i Malmö....blir tokig.



Hur gick det med pokerspelandet???? Kanske du hade lite tur i allafall??????

2010-10-23 @ 09:51:37
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0