graven

Vilken härlig dag det har varit, solen har skinit och det har varit sådär härligt kallt, så vid tvåtiden frågade jag Denise om vi inte kunde köra ut till farfars o farmors grav? och jovisst..det ville hon :) så sagt och gjort, vi satte oss i bilen och körde till ekohallen för att handla en blomma att lägga på graven, köpte även ett litet guldhjärta att lägga där.
När vi väl var där så gick vi och letade och jag hade känslan av att jag kände igen platsen där graven var, men vi hittade lixom ingen sten!!! Tog upp mobilen och ringde pappa och mycket riktigt, stenen kanske inte är på plats ännu, kunde ta upp till 4-6 veckor innan den kommer på plats, men pappa sa att där stod rosor i en vas och att där är en ganska sliten ljuslykta, så jag är nästintill 100% säker på att vi lagt blomman och hjärtat på rätt plats, Jag bara kände att *här är det* Mycket vackert och fridfullt var det att gå där på kyrkogården och Denise tyckte det var intressant, hon gick och kollade på en massa gravar och blev lite illa berörd när hon stötte på yngre människor som hade gått bort! Jag rensade i alla fall en del vissna blommor och löv och jag ska absolut dit snart igen för att se stenen när den kommer på plats.

Lite pics:





guldhjärtat och de rosa liggande rosorna som jag o denise kom med idag.


<3<3<3<3<3<3



Fosie Kyrka



Denise framför kyrkan




jag framför kyrkan, i denna kyrka är jag även döpt :)



Nu håller jag på att fixa lite mat, blir tacotårtan som jag bjussade på jobb förra helgen, vill även att dom här hemma ska kunna smaka på den.
Danny o jag har våra problem men ångrade att jag satt ut det på FB, hela världen behöver typ inte veta, så jag har tagit bort det idag, har i alla fall pratat med honom idag att vi borde söka varsen lgh pga att vi tjaffsar så mycket men jag vet inte? han är arg,sur och butter just nu, flytta kan jag ju ändå inte göra förrän jag får lgh...så jag får försöka göra det bästa av det möjliga.

HOppas ni alla där ute har en fin LÖrdag!

kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Lilla vän hoppas att det löser sig till det bästa!! Kram från en vän som vill dig och din familj väl..

2010-10-16 @ 22:48:58
Postat av: Anonym

2010-10-16 @ 22:49:45
Postat av: Jayne

Stor kram till dig bästa vän!!!! Tror ni skulle behöva få prata ut ordentligt och försöka komma till lösningar..vilket ÄR svårt. Kanske dte skulle vara en läsning om båda flyttade till lgh.. men ja..svårt steg att ta, såklart.



Kyrkan..Fosie???

2010-10-17 @ 21:05:57
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: annette

ja i varsen isåfall :) man kan ju vara särbos, sen får man se hur det blir efter det?

ja detta är Fosie kyrka!

2010-10-18 @ 11:44:43
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0