mitt nya projekt

Idag när jag var på jobb så började jag prata med en vårdtagare om att jag skulle börja måla trappan här hemma, hon sa att hon hade en burk vit Målarfärg i en av sina garderober som jag kunde få utav henne, så japp så fort jag kom innanför dörren så var jag bara tvungen att testa för att se hur det såg ut? om just den färgen skulle kunna funka på trappan? och VISST gjorde den det :))) jag är sååååå glad att ÄNTLIGEN få påbörja mijn målning här hemma och man ser stort resultat redan på det lilla jag har målat, kommer bli så mycket ljusare och finare och det kommer se fräcsht ut....MEN ETT HIMMLA JOBB KOMMER DET BLI!!! men man får helt enkelt ta lite varje dag och helst ska man nog måla två -tre gånger för att få det riktigt fint!

Kolla bara här vilken skillnad!!





Visst ser det bättre ut med det vita?

GIssa vem som kommer måla HELA DAGEN IMORGON???

JO JAG!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Det blir jättefint!!! Lycka till!!!

2010-10-27 @ 06:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0