sill o ägg= YAMMI

Mmmmm...så kan man väl beskriva två dagars middag här hemma hos mig!!
Kände så starkt för sill och ägg en dag när jag kom hem från jobb, men saken var den att jag hade varken ägg eller någon form av sill hemma, sååååå *snyft* det var då bara att lägga det på hyllan!!!
Sen däremot nästa dag köpte jag allt som jag var sugen på och det var bara SÅÅÅÅ GOOOOTTT!!!
Två dagar i rad åt jag allt som hade med havet att göra typ *plockemat*
kan det bli godare?




på min tallrik hade jag, kräftstjärtar,tonfisk,rödlök,kryddkorvar,babybelost,avocaddo,löksill,skärgårdssill.ägghalvor,oliver,fetaost och en halv smörgås med vanlig god västerbottenost.
såååå gott och såååå mäktigt!!
Detta kan man äta varje dag som lunch!! rödlöken gör att det blir det där *lilla extra*
Detta var en helt vanlig vardagskväll, men passar lika gärna en fredagskväll när man vill ha det där *lilla plocket* :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0