Tisdag 12 okt

23 år sedan pöjken ploppade ur min mage och jag har grattat honom idag på ett lite enkelt vis, ville ju hem till honom, men eftersom han jobbar i malmö så kom han hit en liten sväng...jaja....han fyllde ju inte jämt o så men ändå hade jag tyckt att det hade vart kul att fira honom hemma hos sig själv! Han önskade sig gröna växter så jag köpte honom två fina gröna växter med varsen kruka till, Hoppas nu bara att inte hans katter äter upp dom ;))

Idag har det annars varit en bra dag, jag kände för att shoppa loss och stack till Mobilia ganska tidigt ( där e jag nästan aldrig) så det var kul att gå o kolla där lite :)

detta köpte jag:



en ny *FET* PLÅNBOK och ni som känner mig vet ju att jag är ganska *kräsen* när det gäller plånböcker!! men jag tror jag hittat min favorit nu!


denna är helt enkelt *FET OCH GO* precis som jag vill att dom ska vara,(med eller utan pengar)


Den här söta spegeln köpte jag på lagerhause, där hittar man ALLTID NÅGOT!!!




dom här fina skålarna hittade jag oxå på lagerhouse, dom är av plast men hur gulliga som helst!
Sen köpte jag en tunika, strumpbyxor och jeans men det har jag inte fått med på bild men  jag är SUPERNÖJD MED ALLA MINA KÖP IDAG!!!

mest glad över min feta plånbok förstås! :)))


Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefina grejer, Var köpte du plånboken?? den såg bra ut.. Är på jakt!

2010-10-12 @ 20:55:06
Postat av: Anonym

2010-10-12 @ 20:55:43
Postat av: annette

den köpte jag på B&W Petra...199 spänn och det är riktigt skinn, (kan man lukta) jag är supernöjd med den. precis i min stil. gillar du oxå feta plånböcker??? hihihi

2010-10-12 @ 21:21:55
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0