Fredag..Gäääässp!

Äntligen Torsdag och bara EN ynka dag kvar!! TjoooHooo!!
varför är jag då inte riktigt lycklig? Hmmm...när väl Fredagen börjar närma sig? Borde ju egentligen vara så att man studsar utav glädje, men konstigt nog gör jag inte det dom fredagarna som jag är ledig hela helgen, måste vara något psykiskt dilemma man har i kroppen? Jag tror det har att göra med att man planerar sååååå mycket som man ska göra och hinna med,Så när *väl* lediga helgen kommer är man till slut,
helt SLUT utav allt som man har planerat att hinna med . Ja det låter ju väldigt invecklat och konstigt men jag tror ändå att det är så.
Tankarna finns lixom där hela tiden...*wow* nu e jag ledig i helgen och då ska jag fixa det...oxå ska jag göra det där som aldrig annars blir gjort...ja just det, måste även hälsa på henne/honom *på tiden nu lixom*
Mmmm...så är det! sen när väl Fredagen kommer så är man helt slut av alla *MÅSTEN* som man rotat upp i sin lilla hjärna och man vet lixom inte i vilken ordning man ska börja mad allt som man ska göra, och bara tanken på att ta tag i alla dom där sakerna???? Ja det får en att bli såååååå *Gäääääspp* TRÖTT!!
Ja det är inte lätt att leva ibland och absolut inte att göra sig själv till lags alla gånger!

Idag har jag dock hunnit med att måla trappan ytterligare och nu börjar det verkligen bli superfint, jag är så stolt över mig själv. *En trappa är ju lixom ändå en trappa* inte en djäkla rak väg eller nåt sånt utan här är mycket skrymslen och vrår! men jag har vart supernoga och det är sååååå fiiiiiiint och hela köket får lixom ett helt annat stuk än innan! Nu ser man helheten på ett helt annat vis!

jaja nu ska jag kalla in dottra här hemma!

kram o sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0