fre mat på en sön

Middagen är avklarad och har fixat in all disk i maskinen, så nu är det rent och fint igen :) Taccos är ju en sån där typiskt *spill*mat...man kladdar alltid med något och man spiller alltid nåt, antingen majskorn, sallad eller gurka men vi lyckades ganska bra denna gången alla 4 *L* det blev inte så mycket kladd.
Gott var det i alla fall, däremot förstår jag inte dom som äter detta varenda fredag, för det är ju en *TYPISK FREDAGSRÄTT* bland svenska folket, för mig räcker det med att äta det lite då och då! Tycker det hade blivit tjatigt att äta det varje vecka! speciellt med tanke på att det finns SÅÅÅ mycket annat gott man kan göra just en Fredagkväll :)
Jag var lite rädd att det inte skulle räcka men visst blev där över till Christoffer oxå som ju8st nu är på Mff match och kommer sen när den är slut, ganska mäktigt är det ändå.


GOTTELI GOTT GOTT!!!







det blev ett gående bord idag ;)

Nu ska jag ta och sätta mig och koppla av framför Tv:n
kommer nog bli tidigt i säng ikväll känns det som, ska ju upp o jobba imorgon oxå.

HA NU EN GÖTTIG SÖNDAGKVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0