glada dagar :))

Vilken härligt GLAD dag det har varit idag och eftersom det varit så glatt och livat så har dagen bara rusat förbi.
Jag och Anette ( min kollega på jobb ) har skrattat och stojjat hela dagen om allt mellan himmel och jord, vid nåt tillfälle så bara brast vi i skratt inne hos en Vt,  kunde helt enkelt inte hjälpa det!!!
Ett tag fick jag så ont i magen av att skratta att jag var tvungen att säga till henne att sluta skojja, och vid ett annat  tillfälle var jag nära på att kissa på mig :))
Ja det har verkligen varit en rolig dag idag!!

När jag kom hem så började jag tvätta, skönt att få slippa det på Onsdag när man är ledig för då ska LIsette och jag gå och fixa våra naglar igen, ja jag är fortfarande supernöjd med mina naglar men nu har de ju växt ut en bit och min egna nagel syns undertill och det är ju inte RIKTIGT snyggt! Kan inte tänka mig att vara utan mina naglar nu faktist! :) så jag kommer helt klart fortsätta med dom.

Nu har man ju fått lön och jag hade egentligen planer på att åka och storhandla men kom sen på att jag hade tvättid klockan 4 så jag får ta det där med handlingen imorgon efter jobb, och jag tror jag ska köra till city gross...var evigheter sen jag handlade där sist och de har massa annat man kan gå och titta på oxå. bl.a skor :) behöver verkligen köpa mig skor nu, både till mig själv och till Denise.
Nu ska jag ta och fixa varsen tortillapizza till oss, sen blir det lite tv innan sängen kallar!

have a great Monday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0