Halsont och Ledont

ucsh vad jag har mått kymigt idag och gör det lite fortfarande, ja redan igårkväll kände jag att jag började få ont i halsen, jag steg i alla fall upp i vanlig ordning imorsse men kände ganska snabbt att jag inte mådde bra, alla leder i hela kroppen gjorde ont och jag kände mig lite småfebrig, så jag ringde och sjukade mig och det gjorde jag rätt i för har sovit en ganska stor del utav dagen och känt mig frusen och kallsvettig på en och samma gång..förkylning på G helt enkelt.
Idag blir det en lätt middag här hemma men för den sakens skull ändå god får jag hoppas!! Men eftersom det blev så mycket räkor över från smörgåsarna igår så tänkte jag att dom måste man ju bara använda, så jag letade upp ett recept där jag faktist hade alla ingredienser hemma *tack och lov* annars brukar det ju alltid vara något som man saknar och jag är bara tacksam över att slippa gå och handla idag...ORKAR BARA INTE!!!

Idag kommer även Denises kompis och ska noppa mina ögonbryn som är bestämt sedan länge, har ju lovat henne en femtiolapp om hon ville göra det :) och hon behöver antagligen pengarna eftersom hon inte alls var villig till att vänta till imorgon eller till helgen...Jaja..det går väl ganska snabbt!!

Nu ska jag dricka ett glas kall mjölk o sen lägga mig på sofflocket en stund till.

BLÄÄÄ FÖR ATT INTE MÅ BRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0