härliga fredag!

Tjohooo...Äntligen fredag!! och jag är dessutom långledig..kan inte kännas skönare än så här när man vet att man har hela helgen framför sig och att man inte kommer tillbaka till jobb förrän Onsdag Morgon.
Sååå vad ska jag då hitta på i helgen?? JO  jag ska ta mig en tur till IKEA  för att införskaffa lite lampor nu när det börjar bli så mörkt ute på kvällarna, ska även handla nytt ducsh draperi och lite annat...man hittar ALLTID något på Ikea :)) Det var länge sen jag var där och kollade så det ska bli kul!
Ska nog ställa mig och baka bullar oxå, blev så sugen på att baka när jag såg LIsettes kanelbullar igår, och det är ganska mysigt oxå om det är så där lite ruggigt ute som idag, för idag känns det verkligen sådär höstlikt...t om lite kallt är det!!
Jag ska i alla fall passa på att NJUTA AV MIN LEDIGHET FULLT UT!!! :))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du på iväg till IKEA så kan du ju alltid titta in med en ny bakad KANELBULLE så bjuder vi på KAFFET MMM vad det ska bli gott men slå en pling innan För i morgon Lördag ska vi på Bondens dag på Drottningstorget Där dom säljer grönsaker olja MM

Kram Mamma

2010-09-17 @ 19:20:07
Postat av: Anonym

ja du mamma....det lovar jag att jag ska göra!! :))

2010-09-18 @ 10:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0