lyckospark

GOMORGON!!
viloken underbart härlig dag det ser ut att bli!! riktigt fint höstväder där solen glimmar från en klarblå himmel och det är sådär härligt lagom kallt.
var nyss ute med Felix och det var knappt att jag ville gå in, gick där och kollade på alla fina höstfärger på träden, ja hösten är egentligen helt underbar när man tänker efter ;)
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska snart ta och göra mig förtjänt av denna månaden oxå...( bet räkningar)  sen ska jag fixa lite frukost till mig o Lisette som oxå är ledig idag.

Denise hade äran att få en lyckospark i rumpan imorse, hon har prov i so och hon har pluggat flitigt den senaste veckan, och igår längtade hon t om efter just detta prov så jag verkligen hoppas och önskar att hon gör bra ifrån sig så att hon kan få känna den där *WOW* känslan och bli mer inspirerad av att fortsätta med kämparglöden hon har haft nu på sistone :)

Fläskpannkakan igår var jättegod och recept kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hoppas det gick bra med SO provet!!!!!!

Kram på dig

2010-09-29 @ 21:06:16
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0