maby ikea.

Godmorgon alla Goa!
Sitter just nu med en underbart god kopp kaffe och tittar ut på blåsten, det är rena stormen idag och det har det varit i ett par dagar nu tycker jag, Hade nog varit skönt om det bara inte blåste så förbaskat!
Vet inte om jag ska sticka till Ikea idag eller imorgon? de har ju öppet ända till 8 ikväll så det är ju gott om tid för mig att bestämma mig.
Måste även ut och handla mig skor nu till hösten men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för några? 
jaja...nu ska jag fixa mig lite frukost och planera middagen sen får vi se vad som bjuds!!

ching

Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej på dej

IKEA...vill vill vill.... I sånt här väder är ju IKEA nästan ett måste. Köpa lite doftljus, kanske ngn ny filt...mmmmm fika på restaurangen...

Skor, jag köpte mig ett par kängor förra helgen på Skopunkten. Har fodrade från förra året så det blev ofodrade... Jag skulle däremot behöva en ny jacka..varm, gosig...längre... kanske vantar, mössa..

HM.... vädret lockar fram lite behov :)

Hoppas du har/haft en bra lördag. Vad ska ni ha till middag?

Jag har tagit fram en ytterfile...tänke rmig fylla den med lite feta och annat....ska kolla runt...KRAM

2010-09-18 @ 15:28:07
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0