phuuuu..

Phu vilken dag!!! har varit helt rörigt på jobbet idag och vt som inte var med på någons schema så man fick pussla och ha sig för att få det att gå ihopa.
Sen när klockan var 3 så satt Semmy som jobbar kväll och ringde runt och jagade vikarie till kvällen, en personal där var sjuk och ändå var det ingen som var inringd,RIKTIGT SYND OM HENNE VAR DET och man märkte att hon hade tårarna i ögona även om hon inte försökte visa det.
Till slut fick hon tag på en vikarie som kunde komma in från klockan 18-23 så Anette o jag bestämde oss för att hjälpa till med första rundan som slutar klockan 18, INGEN ANNAN PÅ´DAGEN KUNDE/VILLE!

Man kan bara tänka sig in i situationen att sitta där själv ensam när man MÅSTE vara två! och det är vår plikt på dagen att inte bara lämna utan att det har löst sig, NÅGON måste helt enkelt ställa upp och är man mänsklig så gör man det i den mån man kan.
Det blev i alla fall en lite längre arbetsdag än vad jag är van vid så när klockan var halv 6 så var både Anette o jag helt slut i både hjärna och kropp...då hade vi ändå varit igång sen halv 7 på morgonen och Jooo man märker att man har blivit äldre för att jobba så var hur lätt som helst förr, men nu känns det minsann, däremot är jag glad eftersom vi gjorde en god gärning genom att ställa upp till 18....PHUUU....tänk om det hade varit till klockan 23?? MY GOOD!!!

Efter jobb stack jag till E-center och köpte T-shirt till M i huset, han ska ut på firma fest imorgon och frågade mig om jag kunde köpa han en vit T-shirt...Undrar hur den kommer se ut när han kommer hem??? hahaha....dom ska ju ha sån där femkamp!!  vitt=skitt!

nähepp...nu ska jag förbereda inför morgondagen..plocka fram kläder, handduk, och div andra saker så att jag slipper gå och yra imorgonbitti. 

NI FÅR HA EN FIN TORSDAGKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: lisette

hahahaha aldrig att du skulle fått skorna fast det var samma storlek ;)



smart drag att köpa vit t-shirt ;)

2010-10-01 @ 22:48:38
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0