rött som blod

Tjingeling!!
Idag blev det ingen Ikea och heller inga nybakade kanelbullar :) däremot var jag på jägersro och på ekohallen och shoppade lite saker, bl.a detta...



ett vitt keramikfat och tre söta små ljusbollar



sidenblommor att ha på köksbordet



en löparduk att ha på köksbordet

kul att få lite nya saker till köket, där är man ju så mycket utav sin tid så det behöver verkligen frächas upp ibland, och fint blev det när allt kom på plats :))


duken,blommorna och ljusbollarna på plats *L*

Och nu ska jag ta och fixa middagen här hemma..blir en paj med sallad idag och medan jag fixar middagen så smuttar jag givetvis på ett glas rött



Hmmm...ser nästan ut som svart men nej...det är rött som själva blodet!!

kramis

Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefint, blev sugen på att fixa lite själv inför hösten!!!

2010-09-19 @ 08:31:33
Postat av: Ebba & Ellen

Vilken fin blogg du har! Kram :)

2010-09-19 @ 11:54:37
URL: http://beautyboxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0