toning på G

Såååå då har man tonat sitt hår igen och fått bort de *gråa* men just nu tycker jag att mitt hår ser väldigt svart ut???? kan det kanske bero på att det fortfarande är blött?
På bilderna visar de ju alltid så fin hårfärg och modellerna som visar är ju oxå så förbaskat *vackra* Inte sjutton har de några grå stänk som ska täckas??? nej...och snyggt,tjockt fluffigt hår har de oftast oxå!




Mmm...så här ser det ut just nu! NÄSTAN SVART!!!!!

BILDEN säger detta!!




jaja...vi får se hur det ser ut när det torkar!?
Var hemma hos mamma o Nisse idag och hon klippte topparna på mig och som vanligt  så tyckte jag att hela mitt huvud låg på golvet efter att hon var klar! *L* haha...förlåt mamma!! men så e det ju vargång du klipper....allt hår försvinner lixom!!! MEN NEJ....jag är nöjd så tack ska du ha och förlåt att jag drack upp din mjölk!! ;))


Medan jag satt hos mamma o nisse så höll han på att baka bröd så vi stannade för att testa, ja min käre lille bror Peter var oxå där.
Brödet var sviiiiiingott med lite smör på medans brödet fortfarande var varmt. Har funderat länge på att baka detta bröd men det har aldrig blivit av...NU däremot ska jag fixa en dag.



Nisses skitgoda focciabröd!! med oliver och tomater *mumma*


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hoppas du blir nöjd med slutresultatet!!!!

Svårt det där...ser ut så på bilden ..kan också bero på utgångsfärgen...vilken hade du och vilken hade modellen... Men..hoppas du blir nöjd!!!!

2010-09-07 @ 20:59:21
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0