trevlig Måndag.

Idag har jag varit på Ikea med Lisette, riktigt kul och mysigt att gå omkring där och titta på en massa fina saker som man ville köpa och vi drömde väl oss bort lite mellan varven båda två :) Jag fick ändå med mig en hel del hem, bl.a gardiner och lampor till Hallen där uppe, lite doftljus, blommor, och ja lite annat...Lisette gick och kollade in bäddsofforna, hon vill gärna ha en i sitt rum och hon provade ett par st :))



sen när vi kom hem så satte jag iordning lampor o blommor och annat och imorgon ska mina gardiner komma på plats, har en hel del att fixa med imorgon så jag måste stiga upp tidigt.
Idag skulle jag egentligen fixat till en kasslergryta men efterswom vi inte kom hem förrän närmare halv 7 så fick det bara bli stekt kassler och makaroner.
Nu ska jag gå igenom lite med Denises skolplaner här, var på samtal idag och hon ligger back i mycket så nu måste vi helt enkelt göra upp en strategi för hur vi ska kunna lösa hennes sista skolår i högstadiet.
NU MÅSTE DET BLI ORDNING OCH REDA PÅ TORPET!

ha en forsatt fin Måndagkväll!

pösski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0