ultimatum..

Jahapp...har inte haft lust att sitta vid datan och dessutom har båda datorerna varit sönder, så Jeppe var här hemma i veckan och försökte fixa och ha sig!  Nu verkar de dock funka :)))
Jag har haft VÄLDIGT mycket omkring mig på sista tiden, orkar inte gå in på allt men  jaaa...det har varit MYCKET!!

Idag blev jag väldigt snopen när jag kom hem!! Luktade kanelbulle i hela huset och så fort jag satte fötterna innanför så fattade jag att någon hade bakat!

Ohhhh...Jaaa,,, när jag kom in så låg där massa kanelbullar på spisen..Mmmm..liktade ljuvligt!!!
Lisette hade vart rastlös!!! :))))







ojj vilka GODA BULLAR!!!! :))

därefter gjorde jag falukorv i ugn och det var bara sååååå GOTT!!!





Idag har jag oxå ställt lite ultimatum på¨livet här hemma!!! Vi får väl se hur det blir? '
Nu ska jag dock njuta av middagen här.

kramis
i


Kommentarer
Postat av: Jayne

KRAM

2010-09-17 @ 08:58:45
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0