bykrog med Dede..

Idag har Denise och jag varit på bykrogen här i Oxie, det var meningen att jag skulle fixa taccos när jag kom hem från jobb men när jag kom hem och såg att M i huset var onykter så beslöt jag mig för att gå upp och äta med dottern istället och det var riktigt trevligt!! kommer jag absolut göra fler gånger om jag inte får respons här hemma.
M i huset kom i ofs upp efter en tid när vi höll på att äta men då var han någerlunda nykter, han hade tydligen blivit orolig vart vi var? Mmmm...man saknar Kossan när hon inte är i båset tydligen??
Jag har saqgt till honom att NU E JAG TRÖTT PÅ DETTA OCH ATT JAG SATT UPP MIG PÅ LGH, vet inte om han förstår ALLVARET i det hela? och egentligen bryr jaqg mig inte vad han tror eller tänker för just nu känner jag bara att jag vill leva fritt!!

Huvudsaken är att Denise och jag hade det bra i alla fall ;))



skål min underbara dotter!!!


sötnosen



min öl och Denises Cola




Denise valde som vanligt fisk på sin tallrik




och även om jag oxå gillar fisk så föredrar jag ändå kött på min tallrik när jag är ute och äter

Det var VÄLDIGT MÄKTIGT



så egentligen kunde vi få be om en doggybag!!! men nej det gjorde vi inte!

Trevligt var det i alla fall och när M i huset kom dit för att söka oss så hade han lite ångest!!! Hmmm::: kan undra om han börjar fatta att det inte är till att leka med en hel familj?
IBLAND MÅSTE MAN HELT ENKELT BLI VUXEN!!!
verkade lite på honom som om han kommer att ändra sitt beteende? men vi får helt enkelt se!
kanske fick han sig en liiiiiten tankeställare idag när han inte ens var välkommen att äta med oss på bykrogen?

Jaja...nu ska jag gå och sooooova!!! ska upp o jobba imorgon och imorgon efter jobb får jag väl fixa till taccosen som jag skulle ha gjort idag.


sov gott o var rädda om varandra


Kommentarer
Postat av: Jayne

KRAM och jag håller tummen för att allt bara ska ordna sig!!! Speciellt för D och hennes skola!!!!!!

Kanske inte helt rätt (?? men när vi kämpade med Victors betyg och allt annat med skolan i åttan så fick han önska sig saker och ting efterhand. Jag sa aldrig att du ska ha Vg för ditt eller datt.. Utan vi pratade.

Vad skulle du vilja ha och vad tycker du att du ska göra i skolan för det.

Hans första önskan var en piercing... vilket han också fick. Han kämpade på, gjorde sina läxor oxh lät mig stötta och hjälpa.. kanske en ide???

Kram på dej hur som.

2010-09-25 @ 23:19:12
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Kram på dig.Hoppas att allt ordnar sig till det bästa hur det än blir. Kram igen

2010-09-26 @ 07:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0