second hand

Tjingeling på er!! Har inte haft lust att blogga nu på ett par dagar, har lixom inte haft riktig lust att sitta vid datan över huvud taget, har kännt mig såå trött på eftermiddagarna när jag kommit hem från jobb så i stort sett har jag bara satt mig och kollat in lite Tv när jag kommit hem. Idag har jag dock varit ledig och redan igår bestämde jag med min mamma att vi skulle ut och shoppa lite, eller i alla fall åka runt och kolla lite i affärer, Hittade en urfin affär nere vid Toftanäs som jag alla gånger kommer att besöka väldigt ofta, Just nu kan jag inte komma ihåg vad den hette men MYYYY GUUD!!! så fina heminrednings saker de hade!! Jag blev helt sjuk när jag gick där inne!! :) Synd jag inte hade kameran med mig, men dit MÅSTE NI BARA DIT OCH KOLLA!
Ville köpa svarta bokstäver K Ö K som jag tänkt hänga i köket MEN så hade dom inte K hemma i just svart!! :( 
men dit ska jag helt klart MÅNGA GÅNGER!!!
Sen körde vi till Emmaus vid ÖB och där hittade jag faktist lite fynd som jag fastnade för!
en poncho (eller vad det heter)?
en halsduk och ett par skitfina och sköna skor, så nu har jag nyss tvättat upp ponchon och halsduken (det vill man ju gärna göra när man köper begagnat)







dom här tre urläckra sakerna för mindre än 200 spänn!!!
Kommer säkert bli skitfint till ett par blåjeans!
försökte även hitta mig en snygg väska till detta men nej, jag fastnade inte för någon.
Tänk vad mycket man egentligen kan hitta i second hand butiker och jag gillar verkligen Emmaus vid ÖB.

Nu har jag mat på spisen så måste ta hand om det!
Idag blir det köttfärssås och pasta!


Kommentarer
Postat av: Petra

Höstigt och fint!

2010-09-09 @ 18:26:39
Postat av: Mamma

Hej Nettan butiken heter Ely tror det stavades så. Kram mamma

2010-09-10 @ 08:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0