vad vill han??

Min lilla husfluga har hittat hem igen...ja eller rättare sagt hittat fram till datan nu när jag sitter här...Tror jag skrev om honom i ett tidigare inlägg eller oxå var det på FB?
men som sagt...idag e han här och stör ordningen IGEN!!
kryper fram och tillbaka och stör koncentrationen man försöker skapa sig!
Kan undra om han älskar mig eller nåt?
Jag har då inte hört någon av de andra som använder datan att det kommer en fluga och stör hela tiden!!!
JOVISST HAR JAG CHASAT BORT HONOM!!!!!
Men efter några sekunder är han tillbaka igen...Hmmmm...så nu lilla stackars fluga kommer snart flugsmällaren fram!!!!
Sen om det är just en *HAN*??? njaaa...bara killar som är så korkade att de leker med döden typ!

GER HONOM 5 MINUTER TILL!!




därefter blir det krig och ev blodstänk!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0