Fasansfulla Fredag!

Då har dagen D kommit som jag fasat för i snart två veckor, inte för att det är just Fredag, men det är dagen innan då jag ska jobba helg,,,och detta kommer inte bli likt dom andra helgerna jag jobbat, jag ska nämligen gå till helt nya vårdtagare imorgon som jag inte känner, jättejobbigt för mig och säkert jättejobbigt för dom oxå!!
Våra schema ska helt plötsligt rotera runt!!!! Varför inte bara låta det vara som det är just på helgerna när man är mindre personal och mer stressad än vad man är på vardagarna??? Jag kan faktist bli lite smått irriterad och sur på alla konstiga bestämelser. Men det får bli som det blir, jag tänker inte stressa ihjäl mig bara för att jag inte vet alla rutiner hos var och en av dessa vt som jag kommer att komma till. Vi får väl se hur det kommer att bli men glad känner jag mig inte just nu i alla fall. Men ska ändå försöka komma till jobb imorgon med en positiv attityd!!
Idag har jag varit på skopunkten och köpt tre par skor..bildbevis kommer sedan. :))


Kommentarer
Postat av: jayne

HM... undrar för vems skull man gör detta???

På mitt gamla jobb hade vi alltid en fråga när vi planerade...är detta för barnens bästa elelr för vårt? Alltså undrar jag om er ändring är för vt skull eller ??? Precis som du skriver så "drabbar" det ju dem också.

Hopaps hur som att du hade en bra dag igår och en bra dag idag. Vill gärna se skorna!!! Kran på dej

2011-04-10 @ 09:37:04
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0