förkylder

Ja snacka inte om det!!! Jag är bara såååååå förkyld helt plötsligt, bara FLÖG på mig imorsse och jag verkligen HATAR det! eftersom det sätter sig i mina ögon! Men jag brukar ha tur...det brukar bara vara en dag, sen är det som bortblåst igen :) *konstig prick jag* men jo så är det oftast...kanske jag får ut hela förkylningen på en gång istället för som andra som har det typ en hel vecka? Jag vet inte?

kände med en gång imorsse att det var något konstigt, snörvlade och hade mig och ja sen bara var den där!!!
Den ELÄNDIGA FÖRKYLNINGEN och jag tror att jag nyst minst 100 gånger idag, har även känt av svettningar/frysningar om vartannat...men nu ska jag upp och ta mig en ducsh och se om man kanske kan må lite bättre?  
Någon middag idag har jag inte planerat heller och jag tror inte att jag hade orkat ställa mig vid spisen :)
Vi var hemma hos Jeppepöjken en runda imorse, käkade frulle där hemma och det var trevligt! stannade dock bara ca 2 timmar innan vi sen körde hem igen...han har laddat ner en massa filmer till oss så ikväll lär det bli soffa och film! Men nu ska jag ta mig en ducsh..och håll tummarna att jag känner mig bättre sen!! :))



Kommentarer
Postat av: Petra

Håller tummen. Krya på dig kram

2011-04-17 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0