Jag känner mig och min kropp väl.

VAD VAR DET JAG SA!!! :)))) vem känner sig inte bäst själv än *just sig själv*!!?
Sov ju som en stock heeeela natten och imorsse när jag vaknade så var jag som sagt


Hmmm...tjaaa...bilden talar väl för sig själv? :)) Kände mig otroligt pigg och hade inte ETT UNS av gårdagens förkylning kvar???? VISST E JAG EN KONSTIG PRICK?? Det kan jag ju t.om tycka själv! Andra människor får dras med sina förkylningar i MINST en vecka...sen kan jag bli fri från skitet på endast EN DAG!!?? men jag tror att jag får det RIKTIGT,RIKTIGT jobbigt när det väl kommer på mig? för igår var jag inte mycket till människa! och jag tror att allt kommer på en och samma gång? eller Tjaaa...jag vet inte men så här har det varit MÅNGA...MÅNGA gånger!! Jag är bara såååååå innerligt glad att jag slipper det som jag hade igår för det var rent ut sagt SKIIIIIITJOBBIGT!!! och det värsta är när ögona rinner i samband med att näsan kliar..BLÄÄÄÄÄ....
Däremot är jag fortfarande lite sådär småsnuvig, men inget alls jämfört med igår.
Har även märkt att jag är ganska känslig för solljus? kanske ALLA är det på våren? men jag får ofta ont i ögonen och går gärna och *kisar* hela tiden och då får man som sagt huvudvärk! SÅ NÄSTA STEG...är att skaffa mig ett par rejäla solglasögon! :)

Nåja...nu ska jag ta och fixa middagslådan till imorgon....ja jag har bestämt mig för att fixa det hemma istället för att gå och köpa mat var o varannan dag på dyra konsum på Nydala. Har räknat ut att man spenderar ASMYCKET middagspengar i den butiken och det stör mig lite eftersom jag oftast fixar middag här hemma. (som jag sen glömmer ta med mig) :((

På återseende!!

;))


Kommentarer
Postat av: lisette

haha det kommer biiild :D

2011-04-20 @ 16:50:01
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0