Konsert och madrasser

Ja konserten på skolan var jättebra och det finns ju hur många duktiga tallanger som helst!! Man kan bara gapa och bli imponerad!! Både när det gäller sång, instrument och dans!
alla var duktiga på sitt sätt!
Denise sjöng ihop med en annan tjej och hade trummor och gitarr som bakgrund ..det lät bra men jag hade gärna sett att hon sjöng alldeles själv, så att man verkligen hade fått fram hennes röst! MEN de var JÄTTEDUKTIGA!!! och jag är en STOLT MAMMA!!! 
VIPPS
så när jag satt där på konserten så ringde Lisette..och naturligtvis kunde jag inte svara i den volymen som det var just då, så jag ringde upp henne när konserten var slut och då berättade hon att Christoffer vunnit 25:000 riksdaler på kungsängen??? VAAAA??? vad är kungsängen frågade jag! ......jo det är där dom säljer typ hästen-sängar!! *WOOOOOOOW* Inte illa det där!! hur och varför kom jag aldrig fram till utan det får jag ta reda på närmare :) men oavsett SKITKUL för dom båda två kan jag tycka!!
Så nu får jag dina gamla madrasser Lisette??? *hihihihihi*

Nu ska jag hålla kväll!!

tack o pösski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0