ljuvlig smak

Mmmm...sitter här och dricker mitt morgonkaffe och det smakar bara sååå ljuvligt.
Jag har haft ett billigt skitkaffe hemma nu en hel vecka, men idag stod jag inte ut utan gick upp till dyra konsum för att handla det vanliga goda kaffet zoegas och jisses vilken skillnad på smaken!! Det går bara inte att jämföra!
Förr har jag aldrig reflekterat över huruvida olika kaffesorter kan smaka,tyckte att alla smakade typ likadant, men efter att ha druckit detta billiga kaffe nu en hel vecka så visst märker jag skillnaden!!
Nu ska jag ta och gå ut med Felle en runda i regnet, för idag är det inget vidare vackert väder :((
sen ska jag fixa undan här och förbereda middagen som idag kommer att bli paj :)

Tacka vet jag zoegas


Kommentarer
Postat av: jayne

MMM jag håller med dig!!!! Mer och mer kräsen, finsmakare , med åren.



Men något jag inte förstår mig på är juts FINKAFFE , och då menar jag inte Zoegas, utan verkligen finkaffe. Hade en kollega vars sambo var barrista och hon tog med sig sådant kaffe.. BLÄ... inte alls gott enligt mig... smakade billigt kaffe... :)

ZOEGAS gröna..det är grejer det

2011-04-12 @ 10:28:42
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0