min smula är kameraskygg

Fick bevis på det idag efter att ha tagit minst 30 bilder så var det bara 4 av dom som blev någerlunda bra!!
varenda gång jag skulle försöka få med henne så bara *hux flux* FÖRSVANN hon. djädra katt och dom fyra jag fick stämmer inte ens överens med verkligheten. Grrrrr....(sur matte) :((


ucsh....VILKA ÖGON!!!! liknar djävulen själv!! ( men vem vet, kanske hon leker med djävulen här hemma på natten? )


tjaaa...en någerlunda bild på sötisen men jag vill ju fånga hennes blåa ögon som hon *egentligen* har...här blev dom återigen röda och konstiga!!



hahaha,,,,ja ni ser!!!! Här blundar fröken smula och vägrar visa sina ögon




och jisses!!! VAD ÄR DETTA??? här ser hon nästan sjuk ut ju!
Nej den lilla sessan vill inte alls sammarbeta med mig när det gäller foto och nu har jag lixom gett upp hoppet om att få hennes blåa ögon på bild, hon vill helt enkelt inte bli känd min lilla sessa.
enda gången vi lyckats få henne på bild är detta.


(liten och oskyldig och ingen aning om vad livet har att erbjuda)
en svag aning om blå ögon här!! :)


IDAG 5 ÅR SENARE


****GE FAN I MIG FRAMIFRÅN, TA MIG BAKIFRÅN****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0