1 Augusti

Jaha, så var det då en ny månad och nu är det bara 5 månader till julen och jag som redan har jobbat tre veckor fattar hur fort veckorna verkligen kan gå..HUJEDAMIG!
Vi har verkligen struligt på jobb, fattar inte på mig alla vikarier som sjukar sig hela tiden, dom säger sig vilja ha pengar men ändå så jobbar dom typ en-två dagar...sen är dom sjuka 3-5 dagar???? Ehhhh.....VAD ÄR DET?
kommer ihåg när jag började sommarjobba på Malmborgs i Limhamn där min mamma oxå jobbade..herrejisses..jag var såååå glad över att ha ett jobb och över att få tjäna mina egna pengar så jag jobbade ALLT VAD JAG KUNDE!
Man blev ju sen ÖVERLYCKLIG när lönen kom, och man kunde handla sig precis vad man ville eftersom man då bodde hemma, precis som många av våra vikarier gör.  Men dom har helt enkelt inte något ansvar!!

Idag ville Denise att jag skulle testa på att spela in en live-video att sätta in på min blogg ;)) Och jovisst testade jag men både jag och Denise storknade av skratt när vi sen kollade på den! hahahaha..det var det värsta jag varit med om! ;) MEN....jag har lovat att jag verkligen ska testa och det kommer jag göra så håll till godo....DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE!! HAHAHA...Får ju bli som det blir första gången *L*

Nu ska jag dock hålla kväll för det kommer bli en tuff dag imorgon på jobb har jag en känsla av *suck*

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0