DUKNING...

Sådär!!!
Nu har jag nästan förberett ALLT och visst är det skönt med sådana rätter som man kan förbereda och sen bara till att skjutsa in i ugnen när det är dags? ja jag är inte riktigt klar ännu..ska ju fixa till såsen oxå....men min dukning blev väldigt stilig tycker jag själv :)))

ELLER VA TYCKS??





dom här fina servetterna hittade jag på coop forum, pryder dukningen fint just nu :)

Ångrar dock att jag glömde köpa en bukett färska blommor att ha på bordet :((
hade livat upp sååååå mycket mer..men men...Lisette o Christoffer är inte kräsna av sig så det blir säkert bra ändå! :)

Nu ska jag fortsätta med såsen och förrätten och ingen mindre än Lisette är på G...ja svärson kommer liiiiite senare eftersom han är på fotboll!

TUR MED VÄDRET I ALLA FALL!!

YIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAA.........

Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefin dukning.. Hoppas ni hade det mysigt!!

2011-08-21 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0