ett helt år sedan!

Idag är det exakt ett år sedan min farmor gick bort..Herregud...ETT HELT ÅR!! känns inte alls som att det gått ett helt år sen dess..tänk vad tiden den rusar utan att man är medveten om det.
Nåja.. jag körde iväg och köpte en blomma och en hjärtformad kruka som jag satte blomman i och därefter körde jag ut till Fosie kyrka .....och vem stöter jag inte på då om inte Eli..vi pratade en stund och sen följde jag med henne hem för att dricka en kopp kaffe och prata lite, det var jättetrevligt för det är ju inte så ofta man stöter på varandra.
Därefter körde jag till Emmaus vid ÖB och där hittade jag lite billga kläder till Wilma.
Körde även till Netto för att handla hem lite behövliga saker såsom kaffe, toapapper och lite annat.
sen när klockan var tre hämtade jag upp Denise på skolan och körde sen hem..nu är jag ganska trött..har ju varit ute och kört sen klockan halv 11 idag och nu sitter jag mest och funderar på vad jag ska hitta på för middag idag?

längtar till Söndag då jag får träffa lilla Wilma igen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0