lite nostalgifoto

Vill föreviga mina tre älsklingar här inne på min blogg!
Hittade dessa foton i min plånbok och dom bär jag ALLTID med mig.

JAG ÄLSKAR ER




Jeppe o Lisette, som tvillingar men faktist exakt 13 månader och 13 dagar emellan ;)
Båda av samma kött och blod men med två helt olika personligheter.


Första fotot från Dagis
såååå stolt över dessa två liven som jag och Mr D har skapat!!

7-8 år senare kom deras Lillasyster till världen
samma kött o samma blod och även hon med en helt annan personlighet



JAG ÄLSKAR DESSA TRE BARN ÖVER ALLT ANNAT PÅ JORDEN
DE HAR ALLA SINA OLIKA PERSONLIGHETER OCH DET ÄR DET SOM GÖR DET SÅ HÄRLIGT ATT SE, ATT INGEN MÄNNISKA ÄR DEN ANDRA LIK.
VI HAR ALLA NÅGOT GOTT OCH ONT I OSS MEN VI ÄR EGNA INDIVIDER HELA HELA TIDEN!
VISST KAN MAN SE VISSA LIKHETER I VAR OCH EN AV DESSA TRE BARNEN, MEN ÄNDÅ HAR DE OLIKA LIVSUPPFATTNING,LIVSGLÄDJEN,BETEENDEN, M.M.....M.M...GÅR ALDRIG ATT JÄMFÖRA DET ENA BARNET MED DET ANDRA ELLER TREDJE. DOM ÄR HELT ENKELT UNIKA PÅ SITT EGET SPECIELLA SÄTT!!

Och snart kommer det då ett litet barnbarn som jag oxå kommer sätta in här på nostalgifotosidan så småningom,,år efter år som man kanske får foto på han/hon?
Få se hur han/hon utvecklar sin tid från barn till ungdom för att sen bli slutligen vuxen :)
Det händer ju sååååå mycket under sin livstid att man formas till olika slags människor.

Just nu älskar jag bara livet
jag är mamma till två vuxna barn Jesper o Lisette
mamma till en tonåring
och snart.....alldeles SNART farmor till en liten pojke eller flicka?

I LOVE MY FAMILY




(mina plånboksbilder) +Några till!


oxå jag själv ;)



och Mr D får väl vara med på en hörna han oxå ;)


;)))) ( en elvismask från dottra Lisette) <3


Kommentarer
Postat av: lisette

haha sött inlägg mamma :D älskar diiig!!

2011-08-30 @ 19:09:06
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0