Lördagsmys

Idag är det Lördag, solen skiner och jag är ledig!! kan det bli bättre?
Jo en sak kunde bli bättre och det är om där snart kom ut en smällkaramell för nu verkligen längtar man efter besked! men..men...den kommer när den är mogen för det :))
Idag kommer Lisette och Christoffer hit på middag och lite umgänge..ska bli jättekul för det var längesen nu som man typ umgicks med folk på helgen.
Jag har nyss förberett dukningen och idag ska vi faktist sitta i *matsalen* första gången sen vi gjorde iordning där inne..så det ska bli kul att se hur det känns att äta där inne :))
Har man fint folk på besök så ska man oxå sitta fint och äta..så de såå!! ;)) och idag blir det förätt,huvudrätt och efterrätt!! Ghaaaa...fy fabian va jag kan!!! :))


Denise står och hjälper mig att skala potatis :)
DUKTIGA TÖS! <3

Kommentarer
Postat av: lisette

du är så duktig sååå ;) nyfiken på vad det blir för mat och tur vi fick fint väder. :)

2011-08-20 @ 14:34:02
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0