RASTLÖS!

Nu orkar jag inte vara hemma fler dagar!! Känner mig ganska bättre idag och imorgon ska jag till jobb igen, annars får jag dåndimpen här hemma!! risk att jag börjar klättra på väggarna och hänga mig i gardinerna likt en monkey!! :) Jag är såååå rastlös just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till...visst e det skönt att vara hemma när man mår dåligt men så fort man känner sig bättre så får man typ dåligt samvete och ångest av att vara hemma, och man kan ju heller inte hitta på något eftersom man i såna fall hade sett hela jobbpersonalen på stan eller vart man nu än befinner sig :)) Och det ser ju kanske inte RIKTIGT BRA UT??!!
Nä så för mig blir det jubba,jubba imorgon!!
hoppas bara de kan ge mig ett lite enklare shema så man inte sliter ut sig totalt och måste stanna hemma ytterligare?? Men den changsen får jag helt enkelt ta!

P.s har fortfarande inte hört om någon smällkaramell eller att en sådan skulle vara på väg!! ;)) så mina misstankar närmar sig mot den 22/8 :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0