smällkaramell eller ej?

Ja idag undrar jag om det blir en liten smällkaramell eller inte? Idag är det nämligen dagen då det är planerat att det ska komma en liten bebis till världen, dagen då Jeppe och beccy blir föräldrar för första gången, dagen då jag o mr D blir farmor och farfar och dagen då Lisette och Denise blir fastrar.
Jag har förstås hela tiden trott att den ska komma den 22/8 men som sagt...det kan oxå smälla precis närsomhelst..denna dagen är ju inte slut förrän 23:59 ikväll/inatt så mycket kan ju hända ännu :)
Jag smakar alltsom oftast på ordet *FARMOR* ;) Hmmm....jag tycker det låter gamalt, men man vänjer sig säkert!
Mormor låter på något vis betydligt yngre kan jag tycka!
Jag tycker det ska bli fruktansvärt kul att bli farmor och jag tycker det ska bli fruktansvärt spännande att få höra om det blir en gosse eller en flicka. Spelar ingen roll vilket, bara allt går bra och att den lilla/lille är valskapt!

Gissa om jag Längtar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du Gammle Mormor går oxå o väntar. O fasten jag både är mormor o farmor känner jag mig lika ung o glyttig. Så du ska se det är ingen skillnad på att va farmor eller mormor. Hör av dig när BABYN kommit Kram Mamma

2011-08-18 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0