vagel i öga

Vaknade imorse av att solen sken och det var en helt klarblå himmel..Mmmm UNDERBART! härligt med fint väder när man är ledig! :)) ett tag kände jag för att åka till ekohallen för igår när jag var inom där efter jobb så sålde de ut massor av varor till halva reapriset, så jag hittade mig en träningsoverall för 35 spänn :)) helt galet billigt!!
Men idag känner jag inte för att fara runt i en bil, vill bara vara hemma och njuta utav vädret. Kanske imorgon? Vi får se, men då är antagligen allt som bortblåst :)  vet inte varför de säljer ut allt? men antagligen ska de få in en ny kollektion och måste bli av med det som finns nu?

Imorse när jag vaknade så kände jag mig oxå lite öm i mitt ena öga och upptäckte att det är början till en vagel, så idag vågar jag mig inte på något smink..får känna mig naken idag helt enkelt!! och får hoppas att den drar sig tillbaka :)

Nu ska jag ta och leta upp ett middagsrecept!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0