vagel, körtelont och matt

ujujuj...vad jag är trött!!! INTE SÅ KONSTIGT EGENTLIGEN för klockan är 00:47 på natten, men jag försökte sova innan men då känner man det onda ännu mer..Ajjjjjj!!!!
Inte nog med att jag har en vagel i högra ögat som ömmar alltmer, sen fick jag fruktansvärt ont i halskörteln på höger sida oxå och det är väl mest det som spökade när jag försökte gå och sova innan...fyyyy fabian vad ont jag hade!...även om det mest sitter på ena sidan så känns det i hela halsen och jag kan knappt svälja...INGEN JÄKLA ALVEDON ELLER ANNAN VÄRKTABLETT HAR JAG HEMMA HELLER!!! *fnyyys*
känner även nu att jag håller på att få feber, det bränns under mina ögonlock och jag känner mig allmänt matt i kroppen, Måste bara försöka sova härefter så kanske det känns bättre imorgon?

Jag köpte ju mig en symaskin idag och den är jättefin och jag längtar tills jag skaffat gardintyg så man kan se hur den funkar!! :))



Ett tag blev jag lite galen på den, för jag fick inte rätt på vare sig raksömmen eller zickzacksömmen...och jag var på väg att ge upp med gråt i halsen...men efter lite ytterligare försök så fick jag till slut rätt på det...det var undertråden som behövde spännas :)))
jaja...nu ser jag fram emot av att få sy MASSOR på min snygga maskin :) och redan imorgon kanske jag sticker för att köpa tyg *L*  NU ska jag dock försöka krypa ner under täcket igen.

HÅLL TUMMARNA ATT JAG KAN FÅ SOVA!!

KRAM




p.s imorgon kommer där ett gott recept på middagen som jag hade idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0