vill inte gå över!

Så seg jag känner mig och jag undrar när det halsonda ska försvinna, Igår kände jag nästan ingenting på hela dagen men så kom jag hem och fick jätteont i körteln på ena sidan och jag tror t om jag hade lite feber för jag kände mig helt varm och värk i kroppen...LIKADANT IDAG...ingenting under dagen men nu börjar det igen??? på samma sida som igår och nu börjar jag känna mig varm och matt igen! konstigt...konstigt!! Får väl ta och kolla upp det om det fortsätter så här!!

Jaja...i veckan var ju ute och handlade nattduksbord till mitt sovrum  och jag hittade en fin matta på fyndavdelningen oxå som jag har satt under köksbordet...lite varmare om fossingarna när man sitter och äter frukost :))

Nu börjar mitt sovrum likna ett sovrum, bara på den ena väggen som jag ska ha en spegel eller nåt annat eftersom det ser lite tomt ut annars!




mattan som jag hittade på fyndavdelningen för 300 spänn

Min nya symaskin har jag inte fått använda ännu men jag har sett ett fint tyg på ikea som jag nog kommer satsa på till köket lite sådär *Retrostil* över tyget och det kommer säkert bli jättefint som gardiner!! :)) så nästa vecka ska jag köra dit och inskaffa mig tyget och sen sitta ner och sy! :))

Nu är jag hungrig och ska fixa mig en liten omelett av nåt slag, känner mig så sjukt sugen på det och har varit det hela dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Ditt sovrum ser verkligen mysigt ut!!!

2011-08-14 @ 07:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0