som jag misstänkte!

Förkylningen som slog på mig igår var nästan som bortblåst imorse, hade bara lite,lite känning av den kvar men inget som man grämer sig för :) så jo det var ju som jag misstänkte att det skulle vara...en EN dagsförkylning igen!
Vad kontigt att det kan bli så? och det är ju andra gången på ganska kort tid, en del på jobb tycker att jag ska kolla upp så att det inte är nån slags allergi jag lider av? Hmmm...men vad skulle det kunna var för slags allergi?
Jag slapp i alla fall vara hemma från jobb och det är skönt ;)
Nu är jag åtminstone ledig imorgon och då ska jag passa på att rensa ut i mina köksskåp här hemma, finns säkert en massa som ska slängas och möbleras om...ska även passa på att tvätta min soffa..vissa dynor där behöver sig en omgång ;) om jag hinner och har lust imorgon så tar jag mig kanske en tur upp till stan för att kolla om man kan hitta något roligt på Rean, har ju som sagt redan köpt en tunika, men man kan ju egentligen hitta en massa,massa annat och varför inte passa på nu i mellandagarna?
kanske Denise och jag åker upp tillsammans, hon skulle ha åkt idag men hon och pojkvännen sov alldeles för länge, så hon och jag kan ta en HELKVÄLL på stan!

Ikväll ska jag bara njuta av vetskapen att få slippa stiga upp tidigt imorgonbitti och speciellt med tanke på att det sägs bli stormväder här i malmö?

Brrrr....bara till att krypa ner under täcket igen när man vaknar och ev..kollar ut i busvädret :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0