bara till låns..

Det var en trevlig afton med grannarna igår men det blev sent, var nog inte hemma förrän närmare 2-3 på morgonen så idag har man sovit ut hur länge som helst. Kurt och Linda bjöd på krustader som förrätt, tacos till huvudrätt och chockladpudding och grädde till efterrätt.
det enda som var jobbigt var att alla rökte och eftersom de röker inomhus ¨så luktar det pecka och man fick ont i ögonen av all inpyrd rök, jag förstår inte hur de kan röka överallt i sitt hem? Det var en fröjd för näsan att till slut komma innanför sina egna väggar :)) så borta bra men hemma bäst!!
idag var det meningen att vi skulle köra hem till Lisette och Christoffer och hjälpa dom med ett par hyllor men det blir istället på Måndag eller Tisdag och det ska bli jättekul att se hur de har fått det så här långt.
Saknaden av Lisette börjar göra sig påmind nu, nu har hon lixom varit borta ett par dagar och nu är det snart dags att komma hem :) MEN så kommer det ju inte bli....*snyft* hon bor ju inte här längre och varje gång man ser hennes avlagda nycklar så blir man sååååå väl påmind om situationen! Det är när dom flyttar som man verkligen inser att man ju faktist bara har sina barn *TILL LÅNS* en kort tid av livet! sen står de helt plötsligt på egna ben, det som skrämmer mig allra mest är att dom kanske glömmer bort en när dom har flyttat!! (inte för att jag tror det) men i alla fall...att man glider ifrån varandra och att man till slut inte hör av varandra! Det är nog det värsta som kan hända!

Nu ska jag sätta på en maskin disk, ska ut och kolla tvättstugetid, och ska gå upp till Konsum och handla till middagen som blir lax i god sås.


Haj svajs så länge!!


Kommentarer
Postat av: lisette

haha mamma dåå :) <3333



jag saknar faktiskt er. det börjar kännas även för mig. speciellt när man ska hemåt. då ser man sin buss köra iväg och det är inte den man ska gå på. det är så små grejer som man tänker på, gtex ny buss resa hem, ny miljö. det känns lustigt :))

2011-02-06 @ 17:34:29
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0