HALV 8

Har inte så många min på mig att skriva detta inlägget eftersom jag vill krypa upp i soffan och kolla på *halv 8 hos mig* :) brukar följa det i den mån det går.
Idag har det varit en slapp dag, har inte haft många järn i elden denna dag måste jag erkänna.
Klockan tre när Mr D slutade så körde vi hem en runda till Lisette o Christoffer, ja christoffer jobbade förstås,
Mr D skulle hjälpa henne att sätta upp lite hyllor och sånt men de flesta väggarna är av betong och han hade inte den borren med sig, så det blev bestämt att han ska återkomma i helgen och hjälpa dom med resten.
Lisette är väldigt otålig, hon vill helst att allt ska vara klart på en gång och hon gillar inte allt det röriga ;) men de kommer att få det jättefint när allt kommer på plats, det får ju ta den tiden det tar.

Men som sagt...nu är det tv som gäller för mig!

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0