i mitt kök



JUST NU!!!!




Mitt nya köksbord *typ* hihi*
ja vi letade ju matmöbler idag men hittade inga utav värde, så när vi kom hem så sa jag till Mr D att vi kunde sätta in våra köksmöbler i storarummet bara för att kolla hur det skulle se ut!!! :)))) Hmmmm....japp, dom stannar såklart kvar där inne...så himmla fint blev det! *****liiiitet smakprov kan komma***** annars vill jag inte visa förrän det är HELT KLART!!!
Så ja, nu är det då köksmöbler som vi måste ha istället!

Min förkylning har varit väldigt konstig denna gången, har gått och kommit som den själv velat...ena dagen har jag kännt mig bra på förmiddagen men sen blivit helt genomförkyld på eftermiddagen och en morgon steg jag upp och kände att jag hade feber o ont i kroppen, men ju mer dagen gick...destu bättre kände jag mig!
Idag har jag mått relativt bra hela dagen utan att märka någon drastisk skillnad under timmarna men jag kommer vara hemma även imorgon, har man ändå förlorat en halv karensdag, s¨varför inte stanna hemma då tills man verkligen känner att man är ok?!!

Kommer liiiiite smakprov på mitt älskade storarum om en stund!

;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0