LINGONSYLT VAR E DU

Igår var stumpan LISETTE hemma en runda efter vårt jobb för att kolla hur vi hade fått det, det kändes lite konstigt att ha henne hemma när man innerst inne visste att hon snart skulle bege sig *HEM* till sitt! Hon tyckte i alla fall att vi hade fått det fint och hon *önskade nog att hon bodde hemma ännu* hehehe...skämt åsido...hon berättade i alla fall att christoffer och hon hade gjort jättegoda biffar på en krydda av santa maria mixerna, sagt och gjort..idag när jag var på dyra konsum så letade jag efter just en sankta maria mixkrydda och jag hittade denna



och just dessa i min blandfärs smakade bara så gott och GREKISKT som hon sa ;) så nu undrar jag om det verkligen är dessa hon menar, annars kan ju jag rekomendera dessa till dessa två ungdomar.
Den här kryddan i biffar kan jag verkligen rekomendera!!!
till biffarna hade jag potatis och gröna ärtor och hallonsylt!!!!! JAAAAAAAA DU HÖRDE RÄTT!!

Jag hade nämligen glömt att köpa hem lingonsylt så fick lixom ta det som fanns i kylen och det blev då hallonsylt och av MR D fick jag bara en 9 1/2 i betyg just bara för att lingonsylten fattades :))



Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Denise ska komma hem och sitter just nu och funderar på att kontakta Kicki som jag träffade för ett par dagar sen, det var jättelängesen jag såg henne och ser verkligen fram emot att få sticka ut och festa med henne en helg, saknar det där med att klä upp sig och göra sig snygg för att sen träffa lite goda vänner och bara snacka skit och ha roligt!

Men nu ska jag ut och hämta *SISTA* tvätten *PHUUU*

gonatt kärt folk


Kommentarer
Postat av: lisette

tack mamma. ja jag tro också att det kommer, men du vet..man försöker bara få sina glans dagar tillbaa på jobb. för ma har ju inte alls samma glöd som man haft innan och det saknar man faktiskt, men du hr rätt det kommer då sommaren/våren kommer..då kommer det säkert känna sbättre med. man får väl vänta och se helt enkelt.



JAAA!! Ikea :D haha det vill jag. vi får besdtämma dag då vi båda är lediga då. jag kan ta efter jobb, om jag jobbar dagen och du skulle vara ledig.. men då får du hämta mig :P så ordnar vi goood frukost hos mig ja :))jag måste till ikea. vi har inga skålar... vi har...för lite av allt :P

2011-02-17 @ 11:45:46
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: lisette

poch ja, det var rätt påse! visst var dom goda? :D när våren kommer så prova grilla dom, med lite tatziki och sallad. gott som tusan :P

2011-02-17 @ 11:46:59
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0