soffa hämtas hem idag

Äntligen kommer jag att få hem mina soffor, har verkligen saknat det där med att krypa upp i soffan och bara koppla av, ska hämta en tresits och en två sits idag på ikea.


Visst ser den skön ut ;))  men jag vet inte om den kommer att bli hopmonterad idag, troligtvis inte förrän imorgon eftersom vi ska hjälpa Lisette och Christoffer att flytta idag så det kommer väl ta hela kvällen?
Men den som väntar på något gått väntar ju aldrig för länge sägs det?
Idag e jag ledig och håller på att tvätta och nu ska jag ta Felix på en liten runda först.

Kommentarer
Postat av: Jayne

Montera...hm... du menar få på tyget...ok..skruva på benen...?? :)'Vi har också en två och en tresits..märkligt nog så är tvåsists MIN...där ligger jag ihopkrupen... medan maken har tresitsen.'Barnen??? Ja..när de är här uppe så med mig i tvåsitsen.. ha ha ha ha

Kram på dej nu

2011-02-01 @ 18:58:39
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0