spänningen stiger...

.....för varje dag när det gäller mitt storarum och nu helt plötsligt mitt kök oxå! Jag bara längtar tills allt e klart för inte förrän allt är klart kommer det att påbörjas med mitt egna sovrum där uppe! SÅÅÅ GIVETVIS!! vill jag snart bli klar med både kök och storarum!  Idag är jag bara såååå glad för mitt storarum och ändå är det inte klart ännu! ska ha en STOOOOR spegel ovanför matbordet och div andra tavlor ska komma på plats men som det känns *jUST NU* så känns det som ett RIKTIGT FINT STORARUM där man sitter när man kollar tv, och där man sitter när man ev har bjudning!

Här kommer lite försmak på mitt kära rum!


ett litet runt kopparbord som jag målade i vitt, riktigt tjusigt blev det




Min kista som jag fått av mamma och som jag *TYVÄRR* oxå var på väg att börja måla vit som synes, Däremot ångrade jag mig och nu står den så grann och fin i mitt nyrenoverade storarum, TROTS en ***SKAMFLÄCK*** på skalet! ;)) får försöka fixa det där på nåt vis!!
Pappas svarvade ljusstakar står på kistan!



i tv-bänken ser det ut som så här typ och det är efter helgen!! (Hmmmm....konstigt att det finns något kvar i skålarna)




Är sååå fint och fortsättning följer. Imorgon ska jag ut o handla stoooor spegel som ska hänga över matsalsbordet. Kommer bli såå fint!


(försmak på hur det ser ut)

OCH IDAG LIKNAR JAG EN

KINES


Kommentarer
Postat av: lisette

det blev ju fint :D

2011-02-08 @ 11:51:13
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0