svinkallt



Ledig idag och har nyss varit uppe på dyra konsum och handlat och Brrrr...det har blivit vinter igen, dock utan snö ÄN SÅ LÄNGE!!!  riktigt,riktigt kyligt i vinden är det och jag saknade min mössa där jag gick ute i blåsten!
Nu sitter jag och dricker en varm kopp kaffe och det smakar bra efter att ha varit ute i kylan :))
Nu har Denise sökt program till Gymnasiet, hon vill ju gärna in på estetiska programet med sång som inriktning, men eftersom hon inte har så höga poäng så blir det garanterat ett års extra pluggande på typ IV programet.
Efter mycket, mycket tjat och gnat så har hon ju Äntligen börjat sköta skolan, MEN det är ju liiiite försent för att rätta till betygen nu, men jag är glad över att hon kämpar vidare i alla fall. Man känner sig lite orolig inför hennes framtid faktist! Det har ju gått bra för både Jeppe och Lisette med jobb och så, men idag är kraven ännu mer stora mot vad det var när dom gick ut skolan för ett par år sen. Vi får se, man kan bara hoppas på det bästa!!
Nu ska jag ställa mig att skala potatis till dagens middag som blir köttbullar med sås och lingonsylt.
Sen ska jag tvätta idag oxå...så man kan väl säga att man har en rolig dag framför sig ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0