tacomys vid nytt köksbord

Ja igår hämtade mr D hem det efterlängtade köksbordet som vi såg på blocket, otroligt billigt för hela möblemanget fick vi ge 1500 och då ingick där även en extra iläggsskiva till bordet och ytterligare två klädslar till stolarna i vitt och blått, allting var jättefräcsht och på bordet fanns det inte en endaste repa.BÄTTRE kunde det absolut inte bli och jag älskar de klädda stolarna.


Riktigt fint blev det och jag är såååå glad över att äntligen ha ett bord i mitt kök igen :)



Första måltiden som vi åt kring detta bord blev tacos,,så himmla gott.





Nu har jag även fått hem mitt kistbord till storarummet så nu är det komplett där inne i alla fall ;) förutom att jag vill ha nya rullgardiner till de små fönsterna.

Idag sov jag väldigt länge så jag har inte fått så mycket gjort här hemma idag, för det verkar som om ju längre man sover, destu svårare är det att sen *komma igång*?  ja för mig är det så i alla fall.
Men nu ska jag pallra mig uppför trappan och byta sängkläder, smulan har mått lite illa och har kräkt på ett täcke så byta,,,byta,,byta!!!


Kommentarer
Postat av: lisette

ett tips mamam: häng inte väskan där. det blir snabbt märke efter handtagen. det märkte jag på mina :P och sätt inte den på stolarna heller :P

2011-02-19 @ 22:39:13
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: annette

Lisette: tack för tipset!!

2011-02-20 @ 17:31:21
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

supersnyggt

2011-03-17 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0