trött som ett ösregn

Huuu, vad jag känner mig trött och slö idag, vilade på soffan en stund när jag kom hem från jobb och jag slocknade en stund innan det sen var dags att fixa till dagens middag, känner mig trött ännu, men det beror väl på gårdagen då jag var med smulan, det blev ju ganska sent innan jag kom i säng och sen innan man lyckas somna.
Idag verkar min lilla misse dock må bättre och det är skönt att se :)


bild fr gårdagen då hon inte mådde bra

( här ser man även att målningen av min trappa inte ens är riktigt klar )
Men jag sa ju att det skulle bli ett *långtidsprojekt* ;)

Nu längtar jag bara tills Denise kommer hem klockan 9 så att man kan studsa ner i säng och bara Zzzzzz...för jag känner i hela kroppen att jag bara vill lägga mig ner och BARA SOOOOVA!! Sen hoppas jag att det INTE kommer att snöa imorgon, jag är så förbaskat trött på denna snö och detta kalla vädret, jag vill ha VÅR och det NUU
Vill börja handla lite vårkläder och snygga sköna skor, såg en massa fina skor på skopunkten när jag var där sist, men sålänge det är snö och kallt så tycker jag det känns menlöst att handla hem en massa skor som man ändå inte kan använda just nu!
Jaja, nu ska jag föna till mitt nytvättade hår och bara sitta och invänta *lilla madamen* :)

ha en skön Tisdagkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0