min nya spegel

Lika roligt som det är att få fint hemma, lika tröttsamt kan det vara ibland att veta hur man vill ha det! och visst man orkar hålla på ett par dagar i sträck, sen känner man i kroppen att man typ inte orkar tänka så mycket.
Idag efter jobbet så stack jag till Ikea och köpte en BATASPEGEL till matsalsbordet, men när jag kom hem så var jag sååååå irriterad..JAG HAR JU INGET KÖKSBORD!!! Ghhhaaaaaaa!!! när ska det ta slut? jag känner mig inte som en hel människa när jag inte har mitt älskade kök i ordning!! Det är ju där jag tillbringar mesta timmarna med att laga mat o annat, saknar verkligen ett köksbord just nu!
Jaja, spegeln ovanför matsalsbordet i storarummet blev bara så fint och nu börjar det ju ta form där inne åtminstone,och det är ett helt anorlunda storarum jämfört med för en månad sen :)) mycket mer luftigt, mycket mer ljusare och framförallt mycket mer fräschare!! *I JUST LOVE IT* MEN som sagt!!! ett köksbord NU PLEASE!!

Så här blev det med spegeln i alla fall!!!





*love home* text ovanför spegeln, (finare i verkligheten)


Mauds målade tavla har även den kommit på plats! :))



och givetvis så var jag ju bara tvungen att testa på spegeln genom att ta ett egofoto ;))

Jag är helnöjd med mitt storarum hitintills, men imorrn ska jag nog bara koppla av allt vad inredning heter.
ÄR GANSKA TRÖTT PÅ DET NU!

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0